Veel gestelde vragen

Vaak vind je hier al een antwoord op je vraag. 

Past een product je niet goed? m.u.v de douchecovers mag je retourneren. Neem contact op met ons per mail om een retour aan te melden. Je bent zelf verantwoordelijk voor het in goede orde door ons ontvangen van jouw pakje. Het product mag niet gedragen zijn en enkel in goede staat nemen wij een retour aan.
Op de ritsen van de sweaters geven wij geen garantie. Wij garanderen wel dat ze in perfecte staat zijn als je de bestelling ontvangt.

Wat we je met zekerheid kunnen vertellen is dat je bestelling dezelfde óf de volgende werkdag wordt verstuurd. Zelfs al is het 16:50 rennen we snel nog even naar de postbus zodat je de bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. Hierna zijn we net als jij afhankelijk van de snelheid van PostNL of DHL. Ervaring is dat het pakje met een werkdag of 2 zeker binnen is. Let op, in het weekend of als wij een bestelling vrijdag na 16:00/17:00 binnen krijgen kunnen wij hem pas maandag verzenden. Verder levert POSTNL op maandag vaak geen brievenbus post. 

Levertijden naar landen buiten Nederland duren altijd langer, reken op 5-7 werkdagen, verder is het afhankelijke van douane procedures etc. 

Wij verzenden buiten Nederland naar diverse landen. Let op: onze verzending is exclusief evt. aanvullende invoerkosten in het land van de ontvanger. 

*Invoerprocedures variëren in elk land.
*De douaneprocedure kan voor vertraging zorgen, welke niet is meegenomen in de verwachte verzendduur.
*Neem voor meer informatie contact op met de douane in het land van bestemming.
*Lokale feestdagen kunnen de verzendduur beïnvloeden.

 

Bij het afrekenen van je bestelling kun je kiezen uit diverse opties. Via IDEAL kun je via je eigen beveiligde bankomgeving afrekenen. 

Voor klanten buiten Nederland die geen IDEAL kunnen gebruiken bieden wij een betaling met bankoverschrijving aan. Na het plaatsen van de bestelling ontvangt u een email met daarin onze betaalgegevens en het benodigde order nummer

Na je bestelling krijgen wij een berichtje dat je een bestelling hebt geplaatst. Jij krijgt ook berichtje dat we je bestelling hebben ontvangen. Aan het eind van de dag worden alle orders door Lidy verzameld en voorzien van een gebruiksaanwijzing ingepakt en naar de postbus gebracht. Van deze laatste handeling krijg je geen apart bericht, daar moet je op vertrouwen 😉 Meestal valt je bestelling de volgende werkdag al op je deurmat. 

Alle geboden betaalmethodes worden afgehandeld via onze partner Mollie. Zij zorgen ervoor dat de betaalpagina’s op onze site beveiligd zijn. Dit kun je ook zien aan het “slotje” rechts van de browserbalk, bovenaan de pagina. Mollie beschermt alle transacties optimaal en geeft betaalgegevens niet door aan Wear to Care. Voor meer informatie www.mollie.com. Indien je problemen ondervindt met de betaling, kun je ook contact met hun klantenservice opnemen via telefoonnummer 020-8202070.

Al onze producten in de webshop zijn uit voorraad leverbaar. 

Wear to Care heeft ervoor gekozen om voor bestellingen binnen Nederland geen extra verzendkosten te berekenen voor verzending. Alle prijzen zijn dus incl. verzenden. 

Voor verzending naar België, Noorwegen of Duitsland moeten wij wel verzendkosten rekenen. Hoe hoog deze verzendkosten zijn ziet u tijdens het afreken proces, het varieert van 4,95 tot 6,95 euro

Stuur ons een WhatsApp

Via WhatsApp kunt u snel met ons in contact komen door een bericht te sturen naar nummer +31615213849. Dit mag ook in het weekend of ‘s avonds we proberen u zo snel mogelijk een antwoord te geven zodat u weer verder kunt. Met deze link komt u direct bij onze WhatsApp functie uit:  stuur ons een WhatsApp

Stuur ons een Email

U kunt met ons in contact komen per e-mail. Ons team werkt mobiel en is op die manier altijd bereikbaar. Per email kunnen we het snelst op je vraag reageren en doen we ons best om ook buiten werktijden snel een antwoord op je vraag te geven. stuur een Email

Naar de shop