Veel gestelde vragen

Vaak vind je hier al een antwoord op je vraag. 

Past een product je niet goed? m.u.v de douchecovers mag je retourneren. Neem contact op met ons per mail om een retour aan te melden. Je bent zelf verantwoordelijk voor het in goede orde door ons ontvangen van jouw pakje. Het product mag niet gedragen zijn en enkel in goede staat nemen wij een retour aan.
Op de ritsen van de sweaters geven wij geen garantie. Wij garanderen wel dat ze in perfecte staat zijn als je de bestelling ontvangt.

Wat we je met zekerheid kunnen vertellen is dat je bestelling dezelfde óf de volgende werkdag wordt verstuurd. Zelfs al is het 16:50 rennen we snel nog even naar de postbus zodat je de bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. Hierna zijn we net als jij afhankelijk van de snelheid van PostNL of DPD. Ervaring is dat het pakje met een werkdag of 2 zeker binnen is. Let op, in het weekend of als wij een bestelling vrijdag na 16:00/17:00 binnen krijgen kunnen wij hem pas maandag verzenden. 

(26-11) Het is alweer “Decemberdrukte” bij PostNL. Ze geven aan dat leveringen mogelijk wat langer duren in deze periode van het jaar. 

Bij het afrekenen van je bestelling kun je kiezen uit diverse opties. Via IDEAL kun je via je eigen beveiligde bankomgeving afrekenen. 

Je mag de betaling ook overmaken naar onze bankrekening als internet bankieren lastig is. Je kunt deze optie aanvinken bij het plaatsen van de bestelling. Na de bestelling ontvang je van ons alle benodigde gegevens. 

Na je bestelling krijgen wij een berichtje dat je een bestelling hebt geplaatst. Jij krijgt ook berichtje dat we je bestelling hebben ontvangen. Aan het eind van de dag worden alle orders door Lidy verzameld en voorzien van een gebruiksaanwijzing ingepakt en naar de postbus gebracht. Van deze laatste handeling krijg je geen apart bericht, daar moet je op vertrouwen 😉 Meestal valt je bestelling de volgende werkdag al op je deurmat. 

Alle geboden betaalmethodes worden afgehandeld via onze partner Mollie. Zij zorgen ervoor dat de betaalpagina’s op onze site beveiligd zijn. Dit kun je ook zien aan het “slotje” rechts van de browserbalk, bovenaan de pagina. Mollie beschermt alle transacties optimaal en geeft betaalgegevens niet door aan Wear to Care. Voor meer informatie www.mollie.com. Indien je problemen ondervindt met de betaling, kun je ook contact met hun klantenservice opnemen via telefoonnummer 020-8202070.

Al onze producten in de webshop zijn uit voorraad leverbaar. 

Wear to Care heeft ervoor gekozen om voor bestellingen binnen Nederland geen extra verzendkosten te berekenen voor verzending. Alle prijzen zijn dus incl. verzenden. 

Voor verzending naar België moeten wij wel verzendkosten rekenen. Deze bedragen 4,95

Stuur ons een WhatsApp

U kunt ons ook een WhatsApp sturen op nummer +31615213849. Dit mag ook in het weekend of ‘s avonds we proberen u zo snel mogelijk een antwoord te geven zodat u weer verder kunt. Met deze link komt u direct bij onze WhatsApp functie uit:  stuur ons een WhatsApp

Stuur ons een Email

Het best kun je met ons in contact komen per email. Ons team werkt mobiel en is op die manier altijd bereikbaar. Per email kunnen we het snelst op je vraag reageren en doen we ons best om ook buiten werktijden snel een antwoord op je vraag te geven. stuur een Email

Naar de shop